czwartek, 22 grudnia 2011

Zaproszenia ślubne

Zaproszenia ślubne są nieodzowną częścią ślubu. Większość Par Młodych chce spędzić ten dzień w gronie,rodziny i przyjaciół. I tu zaczynamy myśleć o zaproszeniach - jak już możemy się domyśleć w tym temacie też mamy ogromny wybór ;) Najpierw zastanawiamy się na jakie się zdecydować - na te z drukarni czy może indywidualne,robione ręcznie do naszych potrzeb.Zazwyczaj wybór pada na te drugie. Tu możemy popisać się własną twórczością lub wybrać zaproszenia zrobione specjalnie dla nas.

Dzięki mojej pracy poznałam osoby które się tym zajmują.

Robią piękne zaproszenia :)

Pozdrawiam Panią Anetę i Wiolę.(zaproszenia Pani Anety można obejrzeć na blogu który jest na tej stronie)

Pierwszy raz biorąc te zaproszenia do ręki zachwyciłam się wzorami i precyzją wykonania.Każde zaproszenie jest dopracowane w każdym szczególe, a co istotne przy wykonywaniu kilku dziesięciu sztuk każde jest takie same.



Zapraszam do obejrzenia zaproszeń na żywo:)




Dodam jeszcze,że mogło by się wydawać,że te zaproszenia są dużo droższe od tych robionych w drukarni - nic bardziej mylnego ;) zazwyczaj koszt zaproszenia ręcznie robionego wynosi 2 zł.




Mam u siebie w salonie jeszcze coś co możemy zaliczyć do "rękodzieła" - gipsowe aniołki...niestety na tą chwilę nie mam zdjęć więc może innym razem powiem o nich coś więcej;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz